Bilgi Bankası: Ödeme / Fatura
Ödeme Aşamasında Sorun Yaşıyorum. Ne Yapabilirim?
Yayınlayan: M. Yalçınkaya, Son Düzenleyen: İ. Duranoğlu on 10:49 - 09.09.2021

Ürünü sepete ekledikten sonra ödeme aşamasında sorun yaşıyorsanız;
Kredi kartı/banka kartı bilgilerinizi hatalı/eksik girmiş, online işleme kapalı veya kartınız bakiye yetersizliği vb. durumlar nedeniyle hata alınıyor olabilir.
3D güvenlik kodunuzu yanlış giriyor veya 3D güvenlik şifrenizin gönderildiği bankanızdaki kayıtlı cep telefonu bilginiz güncel olmayabilir.
Ürünün stok durumu değişmiş ve ürün tükenmiş olabilir.
Sistemsel anlık bir sorun yaşanıyor olabilir, konunun çözümü için 0850 955 77 77 numaralı destek hattı üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz. 

(0 Değerlendirme)
Bu içerik yararlı
Bu içerik yararlı değil

Yorumlar (0)
Yorum gönder
 
 
Ad:
E-Posta:
Yorumlar:
Güvenlik Doğrulaması 
 
Lütfen aşağıdaki doğrulamayı tamamlayın (bunu otomatik gönderimleri önlemek için kullanıyoruz).


© 2021, MUNUBU MUNUBU. Tüm hakları saklıdır.